De gemeente Oudergem organiseert een aanwervingsexamen en legt een wervingsreserve aan voor de graad van administratief assistent (niveau c) voor de dienst Burgerlijke Stand (m. of v.).
Drie (3) betrekkingen zijn vrij.
Algemene toelatingsvoorwaarden voor een statutaire benoeming :
- van een gedrag zijn dat beantwoordt aan de vereisten van de functie;
- van zijn burgerlijke en politieke rechten genieten;
- vrij zijn van elk lichaamsgebrek onverenigbaar met de te vervullen functie en hiertoe geschikt verklaard worden tijdens een medisch onderzoek;
- op datum van de openbare oproep tenminste de leeftijd van 18 jaar hebben;
- voldoen aan de bijzondere voorwaarden die hieronder vermeld zijn;
- een getuigschrift van goed gedrag en zeden, evenals een eensluidend verklaard afschrift van het vereiste diploma overmaken.
- De ambtenaar moet gedurende zijn volledige loopbaan voldoen aan de voorwaarden hernomen in de hierboven vermelde punten 1°, 2° en 3°.
Bijzondere toelatingsvoorwaarden :
- houder zijn van een diploma van het hoger secundair onderwijs of een gelijkwaardig of hoger erkend diploma of getuigschrift;
- slagen voor de toelatingsproeven;
- op het ogenblik van de indiensttreding, voldaan hebben aan de proeven betreffende de elementaire kennis van de tweede taal (Frans) (SELOR).
Geïnteresseerd :
Het inschrijvingsformulier dat het examenprogramma en de functiebeschrijving herneemt kan aangevraagd worden bij het Gemeentebestuur, dienst Human Resources (4 e verdieping), Emile Idiersstraat, 12 te 1160 Brussel (Tel. 02/676.48.04 of 02/676.48.01) of op website www.oudergem.be/jobs
De kandidatuur kan enkel overgemaakt worden op het inschrijvingsformulier aan het Gemeentebestuur van Oudergem, ten laatste op 13 mei 2017 met volgende documenten als bijlage:
1°) een eensluidend verklaard afschrift van het behaalde diploma;
2°) een getuigschrift van goed gedrag en zeden (voor openbare diensten – gedateerd van minder dan 2 maanden) ;
3°) een foto formaat identiteitskaart (aan te brengen op het inschrijvingsformulier).