Vacature: Aankoopdienst Medewerker

Wij zijn op zoek naar een Aankoopdienst Medewerker van niveau C voor een voltijds contract van onbepaalde duur om de dienst Economaat van de Gemeenteadministratie van Oudergem te versterken.

WIE ZIJN WIJ ?

De Gemeenteadministratie van Oudergem is het bestuursniveau dat het dichtst bij de burger van Oudergem staat. Ze organiseert de diensten voor de bevolking, het openbaar groen, de stadsplanning, de begraafplaatsen, de gebedshuizen... Ze creëert en stelt de infrastructuren ter beschikking voor de burgers (scholen, crèches, sport- en cultuurcentra), regelt de belastingen, onderhoudt en renoveert de openbare ruimtes, organiseert de sociale hulp, het onderwijs en de kinderopvang, de ruimtelijke ordening en vastgoed, mobiliteit, cultuur, enz.

FUNCTIEBESCHRIJVING

De Aankoopdienst Medewerker is verantwoordelijk voor het beheer van de voorraad, de aankopen van goederen en diensten die nodig zijn voor de goede werking van alle diensten van de gemeentelijke administratie. U bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de aangekochte producten of diensten, terwijl u de budgettaire beperkingen, termijnen en administratieve en wettelijke vereisten respecteert (inclusief het S.I.P.P.).

Hoofdtaken:

Als Aankoopdienst Medewerker speelt u een sleutelrol in de operationele efficiëntie van de administratie. Hier is een overzicht van uw stimulerende en gevarieerde taken:

Beheer van aankopen, voorraden en materiaal:

  • Optimalisatie van aankopen en leveranciers: Contracten onderhandelen die voordelig zijn en de beste leveranciers selecteren, terwijl de prestaties worden gemeten om kwaliteitsvolle partnerschappen te garanderen;
  • Voorraadbeheer: Zorgen voor het goede beheer van de voorraad van benodigdheden;
  • Volgen van bestellingen: Het bestelproces organiseren, van de selectie van leveranciers tot de ontvangst van materiaal;
  • Interne ondersteuning: Interne bestellingen voorbereiden en snel reageren op verzoeken van de gemeentelijke diensten, met de steun van de hulp-conciërge;
  • Toezicht op middelen: Zorgen voor het beheer van het uitlenen van materiaal, het beheer van het economaatsvoertuig en het behandelen van de post;
  • Beheer van storingen: Snel ingrijpen bij de dienstverleners om storingen of defecten aan het materiaal op te lossen, zodat een optimale continuïteit van de werking wordt gewaarborgd;

Administratief beheer en financiële opvolging:

  • Opstellen en opvolgen: Bestelbonnen opstellen;
  • Budgetopvolging: Financiële opvolging beheren door factureringen te controleren;
  • Administratieve taken: De administratieve taken die verband houden met het beheer van het economaat uitvoeren;

PROFIEL

  • Minstens in het bezit zijn van een C.E.S.S. of een bachelor in de richting van Boekhouding, Economische Wetenschappen – Financiën;
  • en eerste ervaring op het gebied van aankopen is een pluspunt;
  • Rijbewijs B vereist voor het uitvoeren van leveringen en andere goederenophalingen;
  • Nauwkeurigheid en een goed organisatietalent bezitten;
  • In staat zijn om met integriteit en professionaliteit te handelen, en de waarden van de publieke dienstverlening uit te dragen;

ONS AANBOD

  • Een salaris volgens de schaal van de openbare dienstverlening C, evenals vakantiegeld en een eindejaarspremie. De relevante anciënniteit wordt volledig meegenomen.
  • Maaltijdcheques (8€/dag).
  • Ziekteverzekering.
  • Aanvullend pensioen.
  • Een gratis abonnement op de STIB en bijdrage in de kosten voor abonnementen van andere openbaar vervoersmiddelen en/of fiets-/voetgangersvergoedingen.
  • Een aantrekkelijk verlofstelsel.
  • Een goede werk/privébalans.
  • De kans om deel uit te maken van een dynamische en solidaire dienst.
  • Een gevarieerde functie met verantwoordelijkheden en persoonlijke bijdragen, met opleidingsmogelijkheden.

solliciteren

Wij garanderen een actief diversiteitsbeheer door gelijke kansen, behandeling en toegang tot de selecties voor al onze kandidaten te waarborgen.