Vacature: Technisch assistent - Regie voor Grondbeleid

We zijn momenteel op zoek naar een technisch assistent(e) voor de Regie voor Grondbeleid voor een voltijds contract van onbepaalde duur in de gemeente Oudergem.

Heb je zin om je in te zetten voor een betekenisvolle baan in dienst van de gemeenschap? Gemotiveerd om deel te nemen aan de uitdaging van de modernisering van de openbare diensten? Sluit je dan aan bij ons team binnen de gemeentelijke administratie van Oudergem.

Oudergem is een gemeente in het zuidoosten van Brussel. De ligging aan de rand van het Zoniënwoud en de status als stadspoort maken het een echt laboratorium op het gebied van ruimtelijke ordening en stedelijke ontwikkeling, met respect voor mens en milieu.

Van kinderopvang tot ruimtelijke ordening, via openbare ruimte, onderwijs of cultuur, de gemeentelijke administratie van Oudergem is voortdurend bezig deze uitdagingen in haar publieke dienstverlening en dienstverlening aan het publiek te integreren.

De bestaansreden van de functie

De technisch assistent(e) van de Vastgoedbeheer afdeling draagt bij aan het goed beheer van woningen en handelszaken en zorgt voor de voorbereiding en opvolging van werven en onderhoudscontracten. Hij/zij neemt ook deel aan de opstelling en opvolging van overheidsopdrachten in samenwerking met de hiërarchie en interne gesprekspartners. Hij/zij is verantwoordelijk voor alle technische activiteiten in verband met een gebouwbeheerder, met als doel de problemen op te lossen die zich voordoen in gemeentelijke woningen en eigendommen en hun onderhoud te verzekeren.

Belangrijkste activiteiten van de functie

Renovatiewerkzaamheden aan gebouwen:

  • Planning van het vastgoedpark;
  • Organisatie van renovaties;
  • Ontwikkelen van een adressenbestand van onderaannemers;
  • Opstarten en administratieve en technische opvolging van werven (notulen, werfvergaderingen, etc.);

Administratief en technisch beheer:

  • Realisatie en opvolging van reparatie- en onderhoudswerkzaamheden;
  • Opstellen van beraadslagingen in het kader van het vastgoedbeheer;
  • Opstellen van plaatsbeschrijvingen bij in- en uittrede van woningen;
  • Implementatie van de EPB-certificering van woningen en werken aan verbetering van de energieprestaties;
  • Opvolging van de evolutie van technieken en normen in het vakgebied;

Aankoopbeheer:

  • Ontwikkelen van een adressenbestand van onderaannemers;
  • Opstellen van specifieke bestekken voor uit te voeren werkzaamheden en diensten;
  • Prijsaanvragen bij leveranciers in het kader van overheidsopdrachten van geringe omvang;
  • Opstellen van bestelbonnen op basis van de offerte of het bestek;
  • Controle, beheer en opvolging van facturen in samenwerking met de financiële dienst;

Huurbeheer en boekhouding:

  • Proactieve ontvangst en beheer van verzoeken en problemen van huurders;
  • Beheer van energie, opname en overdracht van gas-, elektriciteits- en watermeters in samenwerking met onze leveranciers;
  • Beheer van dienstverleners zoals het onderhoud en de schoonmaak van gemeenschappelijke ruimtes;

Uw profiel

  • In het bezit zijn van een diploma hoger secundair onderwijs (CESS);
  • U beschikt over technische kennis van de bouw en gebouwbeheer;
  • U heeft bij voorkeur een eerste ervaring in het vakgebied;
  • U bent vertrouwd met standaardkantoorsoftware;
  • U bent gestructureerd en methodisch;
  • U heeft goede relationele vaardigheden;

Ons aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een salaris in overeenstemming met de barema's van de publieke sector niveau C (vakantiegeld en eindejaarspremie), nuttige anciënniteit wordt volledig overgenomen.
  • Maaltijdcheques (8€/dag).
  • Ziekenhuisverzekering.
  • Aanvullend pensioen.
  • Een gratis abonnement op de STIB en een bijdrage aan de kosten van andere openbaar vervoersabonnementen en/of fiets-/voetgangersvergoedingen.
  • Aantrekkelijk verlofstelsel.
  • Een gevarieerde baan met verantwoordelijkheden en persoonlijke bijdragen met tal van opleidingsmogelijkheden.
  • Een goede werk-privébalans.
  • De kans om deel uit te maken van een dynamische en solidaire dienst.

Hoe solliciteren?

Stuur ons je CV, je motivatiebrief, een kopie van je diploma secundair onderwijs (CESS) voor 08.09 naar het volgende adres: jobs@auderghem.brussels.

Een onvolledige kandidatuur wordt niet in aanmerking genomen.

Wij zorgen voor een actief diversiteitsbeheer door gelijke kansen, behandeling en toegang tot selectieprocedures voor al onze kandidaten te garanderen.