Vacature: technisch manager - opzichter werken

Oudergem is een gemeente in de zuidoostelijke ring van Brussel. Door haar ligging aan de rand van het Zoniënwoud en haar status als toegangspoort tot de stad is ze een echt laboratorium voor ruimtelijke ordening en stadsontwikkeling met respect voor mens en milieu.

Van kinderopvang tot stedenbouw, openbare ruimten, onderwijs en cultuur: het gemeentebestuur van Oudergem moet deze thema's voortdurend integreren in de kern van zijn opdrachten van openbare dienst.

De gemeente Oudergem organiseert een aanwervingsprocedure voor de aanwerving van een technisch assistent voor de dienst Openbare Ruimte.

Profiel

Minstens een diploma hoger secundair onderwijs (CESS) of een erkend gelijkwaardig diploma of getuigschrift;

Functieomschrijving

Hij/zij draagt op dagelijkse basis bij tot het beheer en de oplossing van de verschillende taken van de dienst Openbare Ruimte en tot de coördinatie en validering van de werven voor institutionele aannemers en wegenwerken. Hij/zij is verantwoordelijk voor het beheer, de coördinatie en de controle van de werkzaamheden, waarbij hij/zij toeziet op de kwaliteit van de resultaten en de naleving van de relevante specificaties.

Missies

De taken van de Technisch Manager bij de afdeling Openbare Ruimte omvatten

  • Ontwerpen en opvolgen van kleine contracten van "geringe waarde" of onderhandse aanbestedingen zonder voorafgaande bekendmaking:
    • Aanpassing van standaardspecificaties aan de projecten en behoeften van burgers of afdelingen
    • Gunning van deze contracten (selectie van te raadplegen bedrijven, evaluatie van offertes, keuze)
    • Controle op de uitvoering van deze contracten (aanvaarding van werken, leveringen en andere diensten, controle op de voortgang en betaling van facturen en samenwerking met de juridische dienst in geval van geschillen).
  • Beheer van aannemers- en wegenwerken
  • Wegenwerken (studies van bewegwijzering en mobiliteitsplannen, afleveren van vergunningen, coördinatie, dagelijks toezicht en veiligheid van de wegenwerken),
  • Wegenwerken (kruispunten, voetpaden, plateaus, verkeersdrempels, veiligheid);
  • Een goede kennis hebben van administratieve procedures en voorschriften.
  • Bijdragen aan de goede werking en het imago van de administratie.
  • Plannen kunnen lezen en begrijpen.
  • Ervaring met werfbeheer is een pluspunt.
  • Computervaardig zijn.
  • Bekendheid met het OSIRIS-platform is een pluspunt.
  • Projectbeheer

Wij bieden

  • Een voltijdse verbintenis (37u30/week) voor een vervanger op C-niveau.
  • Bezoldiging in lijn met de ambtenarenbarema's, met de mogelijkheid om te profiteren van anciënniteit in de privésector.
  • Een aangename werkomgeving.
  • Een aantrekkelijke vakantieregeling.
  • Maaltijdcheques (8 euro).
  • Volledige terugbetaling van de kosten voor openbaar vervoer voor de MIVB en 80% voor andere openbare vervoersnetten.
  • Een hospitalisatieverzekering.
  • Fietsvergoeding (0,24 €/km).
  • Opleidingsmogelijkheden.

Interesse?

Stuur je CV, motivatiebrief en een kopie van je diploma naar jobs@auderghem.brussels.

Sluitingsdatum voor sollicitaties: 29/12/2023

Succesvolle kandidaten worden uitgenodigd voor een schriftelijke test in januari 2024.

De gemeente beheert diversiteit actief door gelijke kansen, behandeling en toegang tot selectie te garanderen voor al haar kandidaten.