Alle news

21/11

Heeft u een probleem met een Brusselse overheidsdienst?

Ontdek in welke gevallen de Brussels Ombudsvrouw u kan helpen:

 

Uw klacht heeft betrekking op een Brusselse overheidsdienst

Raadpleeg de lijst op onze website. Staat de dienst hier niet vermeld? Raadpleeg Ombudsman.be om de dienst te vinden die u kan helpen.

 

U hebt al contact opgenomen met de betrokken overheidsdienst om uw probleem te melden

Wij treden enkel op als u al heeft getracht om uw probleem met de betrokken overheidsdienst op te lossen. Heeft u dat nog niet gedaan? Neem dan contact op met de overheidsdienst via de interne klachtendienst: raadpleeg hiertoe de website van de overheidsdienst of neem contact op met haar informatielijn.

 

De feiten zijn minder dan 3 jaar oud

Hoe langer iets geleden is, hoe moeilijker het wordt om tot verzoening te komen en een oplossing te bereiken.

 

Zijn deze drie criteria vervuld?

U kunt op een van de volgende manieren contact met ons opnemen:

  • Vul het klachtenformulier in op onze website www.ombuds.brussels
  • Stuur ons een e-mail op klachten@ombuds.brussels met bij voorkeur het ingevulde klachtenformulier in PDF in bijlage
  • Contacteer ons telefonisch op het nummer 02/549 67 00 (iedere maandag en donderdag van 14u tot 17u en iedere dinsdag, woensdag en vrijdag van 9u tot 12u)

Wij kunnen ook een afspraak beleggen in onze kantoren in Brussel. Neem daartoe telefonisch of via e-mail contact met ons op om een datum af te spreken.

 

Ons adres? Oud Korenhuis 1, 1000 Brussel.